• kizlarinturkey den servis alanlar 5 1
Currently:  

Gönderen Konu: kizlarinturkey den servis alanlar  (Okunma sayısı 476090 defa)

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı hellscream01

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Murat Kalkan
  • Doğum Yılınız: 1994
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1360 : 05 Ara, 18:01 »
Arkadaşlar bu escortnewsteki vika ile görüşen oldu mu, önerir misiniz ? Bide kaldığı oteli bilen var mı giriş çıkış nasıl oluyor sıkıntı yaşar mıyım ?

Çevrimdışı obka

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 31
  • Puan +1/-1
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Okan Baran
  • Doğum Yılınız: 1985
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1361 : 05 Ara, 21:13 »
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Yalnız burada Ecem ve/veya Gamze ile ilgili olumsuz yorumlar vardı sanki, öyle bir tane de değildi; hepsi uçmuş?

Escortnews'de bu kadınlarla ilgili yorumlar abartılı iyi, bir tane "eh" diyen bile yok. Biri tutmuş "Sahibeme hizmet edebilme şerefine eriştiğim için çok mutlu ve çok huzurluyum kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum" gibi bir şeyler bile yazmış.

Yani bu bdsm işlerini hiç bilmesek yiyeceğiz de, bu kadar beynini tatile göndermesin insanlar.

Yani 100-200 TL lik saatlik seanslardan 700'lere geçince elbet bir minnet, bir çaba ortaya konuyordur da.

Bu escortnews'de standart boy 1.75, 1.70 olanlar bir tık ucuz; kızlar 20-24 yaş civarı, 30 olanlar yüz güzelliği 10/10 ya da 9.5 olan kızlar. Bu iki türk arkadaş 1.65 boy ve 30 civarındaki yaşlarıyla ortama renk katıyorlar; ama böyle "olm escort buymuş lan, bulduk bulduk, allaaah" diye naralar atan escortnews yorumları işin tadını kaçırıyor.

Buradaki olumsuz yorumları yazan ya da hatırlayanlar bir ses etsinler. Konu düşündürücü.

Her yerde olduğu gibi biz Türklerin el attığı her mecranın suyu çıkıyor. Escortnews'a ne zaman Türk eskortlar ve ajanslar dadandı,kalite %90 düştü. Aynı zamanda escortnews kendisi de güvenilirliğini kaybetti benim gözümde. Ecem hakkında yorum yaptım,yorumlarım olumsuzdu ama herhangi bir argo kelime vs. içermiyordu. Yayınlanmadı. Ecem hakkındaki yorumlara gelince hayatlarında kadın görmeyen ya da sen bana indirim yap ben de sana yorum yapayım diyen abazalardan oluştuğunu düşünüyorum. Sizlere tavsiyem bütün kızlara gitmeden önce Türklerden çok yabancıların yorumlarına dikkat etmeniz. Sitedeki Türk escortları da asla önermiyorum, 700 veren 100-200 daha versin hakkını veren birine gitsin. Saygılar

Çevrimdışı tayfun26

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: tayfun tuncer
  • Doğum Yılınız: 1978
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1362 : 06 Ara, 07:50 »
Arkadaşlar kusura bakmayın şimdi okuyunca farkına vardım. Demek yaşlandıkça böyle saçmalıklar yapılabiliyor. Daha önce ajansla konuşup indirim aldığım dediğim bestarlesten Sofia gerçekten ama gerçekten güzel bir kız yazdıklarım tamamen doğru. Özelden msj atarsanız dediğim fiyatlara ayarlayabilirim.

Çevrimdışı martindecker

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Martin Decker
  • Doğum Yılınız: 1988
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1363 : 08 Ara, 00:27 »
Arkadaslar selam, Daha once 4 kez kizlarin.tr den hizmet aldim. Simdi de su anal rimming ve prostate massage olayini denemek istiyorum. Yaptiran var mi tecrubeleriniz nelerdir? Daha once yurtdisinda beraber oldugum bi kiz alkolun etkisiyle arka taraflari da yalamisti, insani gercekten ucuruyor.

Çevrimdışı yokyok

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 37
  • Puan +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: yok yok
  • Doğum Yılınız: 1983
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1364 : 09 Ara, 00:33 »
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar kusura bakmayın şimdi okuyunca farkına vardım. Demek yaşlandıkça böyle saçmalıklar yapılabiliyor. Daha önce ajansla konuşup indirim aldığım dediğim bestarlesten Sofia gerçekten ama gerçekten güzel bir kız yazdıklarım tamamen doğru. Özelden msj atarsanız dediğim fiyatlara ayarlayabilirim.

Selam dostum, şu an beststarlet Kim var Ankarada, nasıl yardımcı olursun?

Çevrimdışı soruisaretleri

  • Trade Count: (0)
  • Escort Forum Platin Üye
  • **
  • İleti: 250
  • Puan +2/-23
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: özle mor
  • Doğum Yılınız: 1992
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1365 : 09 Ara, 22:57 »
saatlik bin lira isteyen sıradan tipler daha neler

Çevrimdışı travels

  • Trade Count: (0)
  • Escort Forum Platin Üye
  • **
  • İleti: 237
  • Puan +6/-1
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: kerim durden
  • Doğum Yılınız: 1980
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1366 : 14 Ara, 21:26 »
Selamlar

Kaç aydır girmiyordum foruma, bir bakınayım dedim ki yine Ankara coşmuş , Escortnews bomboş.

Sevişirken kan verirmiş gibi yatan Türk Kadınından daha çok hoşlanıyor insanlar heralde  :D Ya da fiyat da olabilir.

Birkaç ay içerisine sadece 2 gecelik deneyimim oldu.. Fırsat bulunca buraya aktarayım, sizler de yeşillendirin biraz.


Çevrimdışı laahelethar

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: laahelethar
  • Doğum Yılınız: 1983
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1367 : 17 Ara, 22:17 »
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Selamlar

Kaç aydır girmiyordum foruma, bir bakınayım dedim ki yine Ankara coşmuş , Escortnews bomboş.

Sevişirken kan verirmiş gibi yatan Türk Kadınından daha çok hoşlanıyor insanlar heralde  :D Ya da fiyat da olabilir.

Birkaç ay içerisine sadece 2 gecelik deneyimim oldu.. Fırsat bulunca buraya aktarayım, sizler de yeşillendirin biraz.

hocam bekliyoruz son tecrübelerini...

Çevrimdışı kambiyum

  • Trade Count: (0)
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: olcay türkkan
  • Doğum Yılınız: 1991
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1368 : 19 Ara, 17:06 »
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Selamlar

Kaç aydır girmiyordum foruma, bir bakınayım dedim ki yine Ankara coşmuş , Escortnews bomboş.

Sevişirken kan verirmiş gibi yatan Türk Kadınından daha çok hoşlanıyor insanlar heralde  :D Ya da fiyat da olabilir.

Birkaç ay içerisine sadece 2 gecelik deneyimim oldu.. Fırsat bulunca buraya aktarayım, sizler de yeşillendirin biraz.

Hocam başka burası gibi bildiğin forum vvar mı dediğin gibi burada sadece ankara konuşuyorlar hiç istanbul yok :(

Çevrimdışı travels

  • Trade Count: (0)
  • Escort Forum Platin Üye
  • **
  • İleti: 237
  • Puan +6/-1
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: kerim durden
  • Doğum Yılınız: 1980
Ynt: kizlarinturkey den servis alanlar
« Yanıtla #1369 : 27 Ara, 19:28 »
Merhaba Romalı dostlar,

Bir süre aradan sonra bu hafta içerisinde 2 deneyimim oldu,fısat bulduğum zaman paylaşıcam demiştim. Bu başlık yine can çekişiyor

Yılların hovardasıyım 2 gün önceki deneyimi aktarmasam olmaz dedim

Birkaç gündür bakınıyordum Escortnews e ama bir türlü seçemiyordum, zira fake fotolar geldi gözüme,en sonunda dedim bari kamikaze yapayım, malum kalmışın dini imanı olmyor. Ama dedim bu defa sabahlamayalım, ne çıkacağını bilmiyoruz neticede.

Geçtim otele 2 saat için anlaştım, gece 00:00 - 02:00 arası başladım odada beklemeye.Kızın sitedeki adı Lola,gerçek adı ise Anastasiya.

Kapı çaldığında ne göreyim. Karşımda atletizm naylon eşofmanları ve bilekli Nike ayakkabılarıyla, sanki koşuya gelmiş bi kız duruyor odada. Yanlış geldi heralde dedim, adımı söyleyince buyur ettik içeri.

İçeri adım atarken talihime kaderime sövmeye başladım. Ulen hayaller Paris, gerçek Somali.Ben ki hayal etmişim bi de tembihlemişim ajansa lingerie stocking ne varsa seksi getirsin çantasında diye, kızın elinde çanta bile yok.

19 yaşında Moskova doğumlu renkli gözlü zayıf bi kız. Ulen dedim bu bildiğin mal. Bununla sittin sene 2 saat geçmez, bira içerim dedi 2 sohbet ettik.

Ajansa gelmeden tembihlemiştim, gelen kızın duşa girdiğinde sabun kullandığını görecem diye, ok demişti tembihledim. Yalnız bu kızın duşa girmeye pek gönlü yok sanki,2 şer bira bitirdik, sorarsam söylüyor söylemezsem mal gibi oturuyor :anlamadim:

Hani  bu Slav ırkına methiyeler düzdüğüme pişman olmak üzereydim, bu mal sex yapmayı bile bilmez diyorum içimden. Bir de hiç yurtdışı görmemiş 2 aydır bu işi yapıyormuş, eskiden de bu sektörde herkes ya hukukcu ya da ekonomist olurdu. Bu grafiker miş, çizim vs.

Banyoya girdiğinde sabun kullan lütfen dedim, bak inanmazsan dedi. Oraya bile bakmadım yani düşünün bendeki iştahsızlığı.Nasıl iştah olsun karşımda spor yapar gibi makyajsız bi kız var.

Kız duştan çıktğında , sadece iç kıyafetlerini giymiş geldi.Ben de Çukuru izliyordum. Bi ara gözüm baktı çıkıyor bu, sonra tekrar bi baktım  :o Hala daha aklım almıyor ama o çelimsiz kızda balon gibi memeler ve bildiğin Twerk kalçası var. Ben şoklar içerisindeyim.

Kızım dedim bu ne ? Bunlar senden mi çıktı. Göğüsler 105 bel 60 kalça 105. Vay amk  dedim. Kız gülmeye başladı benim şaşkınlığa. Ben yatakdan doğruldum ve ayağa kalktım, gerçek mi bunlar diye vuurdum şaplağı kıçına, güüyor:)

O esnada ayakta öpüşmeye başladık önce. DFK öpüşüyor. Bak dedim bir saniye dinle. Kızım dedim bu nedir amk gerçek misin sen  :D Meğer benim az önce içimden sövdüğüm ajans benim yazılarımı kopyalayıp göndermiş accept alabilmek adına .. Sen böyle istemedin mi dedi, evet tabii istedim dedim.

Kız meğer gece geldiği için sarkarlar vs diye eşofman giymiş.  Yalnız dedim ben senden hiç böyle bir şey ıkacağını sanmıyordum,, bir saat birayla gitti ne olacak şimdi. Dedi ki sex begins, money begins.

Her zaman derim, bunların orospusu bile delikanlı amk:) Yani en azından bize öyle denk geldi bu zamana kadar.

Bir gün bi ajans şunu söylemişti, erkekler yaşı ilerledikçe genç körpe kızlara daha çok ihtiyaç duyup rağbet gösterirler...Açıkçası bende hiç öyle olmamıştı.. Ta ki Anastasiya ile birlikte olana kadar.

Ayağı kalktığında çılgınlar gibi, yatakda azgınlar gibi sevişen böyle bir kıza rastlamamıştım ömrümde. Ulan diyırum 19 yaşındaki kızdan da öğrenecek şeylerimiz varmış. Hani derler ya, anlatılmaz yaşanır..

Elleri asla durmuyor, sürekli alette. Dili inanılmaz, pozisyon geçişleri... Göğüsler harika, hele ki kalçası.. Açıkçası öpmediğim yalamadığım yer kalmadı heralde.. Minik fare bildiğin Afrodit çıktı.

İlk postada belki 50 dakika seviştikden sonra 5 dk içerisinde vücudumdan çıkan sıvıyı görünce,  bir daha gelmez sanıyordum.. Lakin kız inanılmaz. 2 saat içerisinde 3 postanın 2 tanesini o getirdi, hem de öyle bir getirdi ki, ben istesem bile getiremezdim heralde ilk postadaki füzeleri görünce...

Kısaca yazayım,DFK- GFE nin dibine vurmuş olduk..İnsan biraz naz yapar of puf falan yok....Kızın o güzel dudak çevresi kıpkırmızı kaldı. Giderken otelde odanın içindeki pudrayla temizlemeye çalıştık ama nafile.

Kız bildiğin bu işi zevk için yapanlardan anladığım kadarıyla..Kukusu orgazm anında ellerim sırılsıklam oldu, orgazm olurken ki sarılışı...69 da benim toplara inişi..Pozisyon değiştirdiğimizde adaptasyonu.....

Hani '' O AN '' fotoları vardır...Her sene binlerce fotonun içinden en güzel 10 tane O AN fotoları çekilir. 3. postayı atarken bir yandan deepthroat yapıyordu, bir yandan da arasıra çıkarıp dil darbeleri atarken eliyle mastürbasyon yapıyordu..Bu esnada dil darbesi atarken benim füze ,  ta sağ gözünün içine girdi  :kızgınım: Abi o gözü kızarıklığı ile son damlaya kadar yaladı eliyle mastürbasyonu bırakmadan.....

Velhasıl, güzeller güzeli Lola, hayatımda unutmaayacağım bir 2 saat bıraktı..Ertesi gün gideceğini ajans söylemişti zaten gelmeden son senle yapacak demişti, Christmas için ertesi sabah hediye alıp uçağa binecekti..

Bir yandan üzüldüm, bir yandan da sevindim gittiğine..Üzülmemin sebebi, bir daha bu güzelliği görme fısatım olmayacak,   sevindiğim nokta ise bu kız orada kalsa ocak söndürürdü, o derece yani  :D

Sanki bir kitapdı, okuduk ve bitti...

Yeni maceralarla görüşmek üzere, selamlar saygılar herkese.......

 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
3 Yanıt
2757 Gösterim
Son İleti 09 Kas, 10:29
Gönderen: mikeman122